XERRADA ALIMENTACIÓ

Hola famílies,

el Dimecres dia 26 d’Abril, es va fer a l’escola una xerrada sobre Alimentació infantil.

Aquest curs la Diputació va oferir a la nostra escola una serie de xerrades o tallers i en conjunt amb les famílies delegades es va triar aquesta en concret, adreçada a les famílies dels petits.

La Lorena Fernandez (Educadora Ciència Divertida), amb molta alegria ens va explicar a les set famílies, alguns trucs per classificar en tres grups els aliments que havien de ser en cada àpat, aquest són:

• els Constructors
  • els Reguladors
  • els Energetics

Així és com ells també estan fent tallers directament als nens a les escoles i ho entenen perfectament.

També va donar molta importància a què llegim les etiquetes dels aliments, per veure les proporcions de sucres, les Grases si són saturades o insaturades……sabeu que un suc de fruites té la mateixa proporció de sucre que un got de refresc de cola??

La valoració general de totes és que vàrem gaudir aprenent i això que la Lorena ens va fer treballar i escriure tot el menú d’un dia complet!!

Us adjunto l’enllaç del web on trobareu més informació d’alimentació saludable i ciència divertida.