UNA TARDA DIFERENT ENTRE FAMÍLIES

Un grup de famílies de la llar d’infants i l’escola hem tingut l’oportunitat de participar de la sessió teòrica del taller de massatges que ha organitzat l’AMPA de l’escola bressol i de l’escola Josep Gras amb unes educadores de l’associació internacional de massatge infantil 1 6 anys. TEÒRICA????? Com podem saber l’efecte de les nostres mans sobre els nostres fills si no ho hem provat nosaltres. Ha estat una sessió distesa, amb forces recursos, entre rialles i converses.
Paraules com relaxació, vincles, seguretat, resolució de conflictes s’han sentit tota la tarda.
Us deixo amb uns pensaments que he anotat:
“Pel tacte podem reconèixer l’afecte o el rebuig”
“quan els infants són dins la mare reben un massatge constant del líquid amniòtic”
“El massatge té un estímul nutritiu i afavoreix el desenvolupament emocional”

Un plaer, Marta i Macrina. Esperem la propera sessió!!!!!