CANTÀNIA 2017

De nou, un any més l’escola ha tingut el plaer de vibrar amb l’espectacle musical de Cantània. Un espai on nens i nenes, mestres i famílies comparteixen el goig després dels preparatius i el treball conjunt.

Quina emoció escoltar tants nens i nenes de pobles i ciutats de Catalunya; tots junts creant emoció a través de la música. Cantant tots a la una,  ballant lleugerament i comunicant; perquè la música comunica ( i com comunica!)

Costa trobar paraules que expressin el que es va sentir en aquella sala tan gran i bonica.  Sincerament, preciós. Un dia fantàstic.

Felicitem-nos per la feina ben feta.

Gràcies a les famílies per l’interés i la col.laboració en tot alló que se’ls ha demanat. Gràcies a les mestres que ho han preparat fantàsticament bé. De nou, gràcies per les ganes de fer i estar bé. La fórmula és treballar JUNTS.