PROJECTE SIEI: “Plantem llavors”

Relacionant-ho amb l’explicació del conte “La petita llavoreta” i amb el projecte “Plantes” hem plantat pipes de gira-sol i aquelles llavors que ens han vingut de gust: pinyons, clavell moro, flor de la passió, …
També anem comprovant l’hipòtesi de “les plantes necessiten aigua”. Mireu quina… Llegeix més»

P3. EXPERIMENT!!!!

A la classe  ens ha arribat:farina, aigua i pintura.En petit grup hem preguntat als nens que podíem fer.Hem decidir barrejar la farina amb l’aigua fins que estava bastant dura per fer una bola.Hem afegit pintura i hem comprovat que canviava de color.Hem fet un cuc… Llegeix més»

Coordinació entre SIEI’s

Avui hem rebut una carta d’una SIEI de la Garriga. Ens ha fet molta il·lusió!
Tenien un repte per aconseguir i necessitaven que els contestéssim a unes preguntes. Així ho hem fet. Hem enviat un e-mail i hem aprofitat per treballar l’estructura de “la carta”.
A veure… Llegeix més»

BONES FESTES!

🎄🎄🎄El claustre de mestres i personal del centre  us vol desitjar un Bon Nadal i un Feliç Any Nou!!!🎄🎄🎄

“La millor festa del món” (SIEI)

Ja fa dies que vam explicar el conte d’ “En Bill s’avorreix”. La història acaba amb una festa molt divertida.
Vam plantejar als nens la pregunta: “Com seria per tu la millor festa del món?”. I vam començar a preparar-la decidint el lloc, els convidats, el… Llegeix més»

Festa 50 anys: “Tarda de cinema i crispetes”

Per acabar els actes del dia, a la tarda l´escola s´ha convertit en un cinema!!!

Al matí els alumnes han triat la pel·lícula que volien veure de la cartellera i han passat per la guixeta per recollir les seves entrades.

A la tarda tothom ha anat a la sala on es projectava la pel·lícula que volia veure i hem gaudit de cinema i crispetes!!!!!!

Fes clic a la imatge per veure les fotos

FESTA 50 ANYS: “Peixos al pati”

Seguint amb els actes dels 50 anys de l´escola, durant el matí, tots els nens i nenes han col·laborat en la confecció d´un mural gegant al mur del pati. Així doncs, a partir d´ara tindrem un mural commemoratiu dels 50 anys al pati amb peixos del mediterrani. Durant aquesta setmana els anirem acabant.

Esteu tots convidats a donar-hi un cop d’ull! Han quedat realment xulos!

Fes clic a la imatge per veure les fotos.