Cloenda Projecte Rossinyol

Aquesta tarda s’ha celebrat la cloenda del Projecte Rossinyol a la nostra escola on han participat 5 alumnes del nostre centre juntament amb altres alumnes de l’escola Napoleó Soliva i escola Sa Forcanera i els estudiants-mentors de la Universitat de Girona.
Una activitat molt bonica i… Llegeix més»

P4: tarda d’art

Avui hem après que podem fer autèntiques obres d’art amb tècniques diverses i material proper. Ha estat una tarda molt divertida i productiva. Moltíssimes gràcies Jorge i Eli per la vostra implicació!

SORTIDA RUÏNES D’EMPÚRIES 5è

Els alumnes de 5è van visitar les ruïnes d’Empúries el passat divendres 5. La Júlia, la nostra guia romana, ens va ensenyar les ciutats grega i romana i ens va transportar al passat amb les seves fabuloses històries. Per acabar vam elaborar un mosaic a… Llegeix més»

P4: Cucs de seda

Ja tenim cucs de seda a l’aula: observarem el seu cicle vital, què mengem i com ho fan… Avui els nens i nenes han començat a portar fulles de morera per alimentar aquests insectes.

P4: Escrivim una postal

Aquesta setmana, a l’hora del conte, i aprofitant que estem treballant els oficis, hem explicat el conte del “Carter joliu”. A més de conèixer la figura del carter, hem après el funcionament de Correus. Finalment, ens hem atrevit a escriure una postal.

P4: observació amb lupes

A l’hora d’experimentació hem anat al bosc de l’escola amb les lupes. L’objectiu? Observar el nostre entorn i les seves característiques de ben a prop. A la tardor vam fer la primera observació, i amb l’activitat d’avui hem pogut contrastar ambdues estacions.

Llegeix més»

4t: Sortida al mar

Els nens de quart han realitzat una excursió al port de Blanes on han tingut l’oportunitat d’anar en vaixell, descobrir com és un vaixell d’investigació del CEAB (Dolores) i identificar amb la brúixola el tipus de vent,  i observar el cel amb els binocles i el mar.

A… Llegeix més»

P4: Petons i emocions

La Mònica, la protagonista del conte, relaciona cada color amb una emoció. Com no és la primera vegada que treballem aquest conte, hem pogut fer un pas més i parlar sobre quines situacions ens fan sentir millor o pitjor. També hem relacionat aquestes emocions amb… Llegeix més»