50 ANYS ESCOLA MOSSÈN JOAN BATLLE

Aquest any estem de celebració!! L’escola fa 50 anys!!
És per això que estem preparant el calendari d’activitats que començaran el 11 d´octubre amb un sopar popular d’alumnes, exalumnes, mestres i exmestres a l´escola.
De moment aneu reservant data i ja us anirem informant dels detalls més endavant. Aneu avisant a tothom!!!!!!
Per cert, si teniu fotografies del vostre pas per l´escola aneu-les preparant per portar-les el dia del sopar.

Us esperem!!!!!

P4: Químics per un dia

Els papes de la Irene han vingut per explicar-nos el seu ofici. Ens han ensenyat què fan i com funciona un laboratori farmacèutic. Hem pogut vestir-nos com uns autèntics químics i hem fet un munt d’experiments. Moltíssimes gràcies Xavi i Maria José, ens ho hem… Llegeix més»

Blanes canta al mar a l’escola

Els alumnes de quart de l’escola de Mossèn Joan Batlle han participat en la cantada final d’Havaneres del curs 2016-2017 on han participat 471 alumnes de quart de primària i 29 alumnes de l’escola Ventijol.

Després hem pogut contemplar una exposició de dibuixos fets per l’alumnat.

Finalment,… Llegeix més»