PROJECTE USEE: “Les plantes”

Comencem nou curs i nous projectes amb il·lusió. Aquest trimestre treballarem el tema de les plantes relacionant-lo amb l’hort escolar, experimentant sobre les necessitats que tenen per viure i aprenent a cuidar-les.
De moment hem fet un dibuix inicial, ens agradarà comparar-lo amb el del final… Llegeix més»

TALLER DE CUINA USEE: “Pintxos”

Avui quan hem arribat a classe hem fet la llista de la compra i hem anat al supermercat a comprar els ingredients necessaris per fer el taller.
Hem treballat seriacions matemàtiques al dossier amb gomets i després durant l’execució de la recepta. Hi hem posat raïm,… Llegeix més»

P5: Benvinguts de nou!

Avui, després de tants de dies, ens hem tornat a veure. Teníem moltes ganes de veure’ns i, sobretot, d’explicar tot el que hem fet aquest estiu. Ja estem preparats per començar, amb molta energia, aquest nou curs!

50 ANYS ESCOLA MOSSÈN JOAN BATLLE

Aquest any estem de celebració!! L’escola fa 50 anys!!
És per això que estem preparant el calendari d’activitats que començaran el 11 d´octubre amb un sopar popular d’alumnes, exalumnes, mestres i exmestres a l´escola.
De moment aneu reservant data i ja us anirem informant dels detalls més endavant. Aneu avisant a tothom!!!!!!
Per cert, si teniu fotografies del vostre pas per l´escola aneu-les preparant per portar-les el dia del sopar.

Us esperem!!!!!