PROJECTE SIEI: “Creixem!”

Veure les fotos de quan érem petits ens ha fet molta gràcia! 😍
Hem fet una destresa de pensament comparant-nos com érem abans i com som ara. Per fer-la ens hem ajudat de les imatges i de ninos.
També ens hem pesat i medit comparant els resultats amb… Llegeix més»

P5: anem a comprar!

Els cavallets i les estrelles de P5 estem preparant un esmorzar per demà divendres. Avui hem anat a comprar a les botigues del barri: hem encarregat pa, hem comprat tomàquets, formatge, … Famílies, ens veiem demà! 😋

PROJECTE SIEI: “L’esquelet”.

Avui hem vist el vídeo clip de “Skeleton Dance” de Disney. Ha estat una forma divertida de començar la sessió. 😉
Després hem comentat el que en sabíem de l’esquelet humà i de les seves funcions. Per fer això hem utilitzat la rutina de pensament de… Llegeix més»

PROJECTE SIEI: “El cos humà”.

Avui hem iniciat un nou projecte que ens sevirà per prendre més consciència de nosaltres mateixos. Descobrirem moltes coses sobre el cos humà al llarg del trimestre!
Famílies de la SIEI, us animem a col·laborar amb nosaltres per muntar el racó de l’aula. Si teniu pòsters,… Llegeix més»

4t: Sortida escalada

Hola!! Just abans de marxar de vacances els nens i nenes de quart vam anar d’excursió a Arenys de Munt a la sala Golem, a practicar l’escalada. Va ser una sortida relacionada amb el projecte que estàvem estudiant sobre l’aparell locomotor. A part de posar… Llegeix més»

P5: fem la Mona!

Com cada any, les estrelles i els cavallets fem la tradicional Mona. Aquesta vegada n’hem fet una per casa i una altra que ens hem menjat a l’escola. Delicioses! 😋 Aprofitem aquest últim article del trimestre per desitjar-vos molt bones vacances a tots/es!
Llegeix més»

Portes Obertes

Moltes gràcies a totes les famílies que us heu interessat en el nostre projecte i ens heu visitat en la jornada de portes obertes!! AMPA, alumnes i mestres estem molt contents d’haver-vos-ho pogut explicar!!

Si no vau podem venir o teniu alguna pregunta més estarem encantats de poder-vos rebre o fer els aclariments que necessiteu!!

Recordeu que pel proper curs 2018-2019 ofertem 50 places de P3. Us esperem!!