JORNADES INTERCENTRE

Els dies 12 i 13 d’abril es van celebrar a l’escola les jornades intercentre. Aquest any estaven dedicades a l’art i les seves múltiples formes d’expressió.

Els nens i nenes de 2n, juntament amb l’escola FEDAC, ens vam encarregar de construir unes cabanes, carregades de missatges positius, que van quedar instal·lades a dos parcs del poble.

A més a més, a cicle inicial vam realitzar diferents tallers: perruqueria, malabars, tècnica de collage, creació de vidrieres, creació de instruments musicals amb material reciclat, taller de dansa del ventre i una dinàmica de grup relacionada amb l’autoestima.

Vam gaudir d’unes jornades de convivència,respecte i d’expressió.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *