Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Xerrada: "Com potenciar l'autoestima dels nostres fills i filles
by AMPA Guerau de Liost - Thursday, 11 February 2016, 6:53 PM

Xerrada: Com ajudar en l'autoestima

Un somriure, sempre!
ALUMNES DE L'ESCOLA A LA RUA DE CARNESTOLTES DE LFV
by Eduard Mallol - Tuesday, 9 February 2016, 7:27 PM

Un grup de nenes i un nen de 6è i dues de 3r es van presentar al concurs de comparses de la Rua de Carnestoltes de Corró d´Avall i van guanyar el premi a la comparsa més insòlita! comparsa2016

L'ESCOLA A VOTV
by Escola Guerau de Liost - Monday, 8 February 2016, 2:56 PM

Un cop més, la Televisió del Vallès Oriental van venir a l'Escola a gravar un programa en el que els mateixos alumnes de sisè expliquen el projecte que van fer sobre la música del S.XX utilitzant la ràdio.

ràdio segle XX

Un somriure, sempre!
Xerrades interessants per famílies d'alumnes de 5è i 6è
by Eduard Mallol - Wednesday, 3 February 2016, 1:38 PM

Des del Patronat Municipal de Cultura, Educació, Infància i Joventut us informem que encara queden places per a la Xerrada-Taller: Taller Pràctic per treballar assertivament normes i límits cap als fills i filles, activitat que es porta a terme dins del marc del Projecte Fes Camí en l’Educació en...

Read the rest of this topic
(136 words)

L'HORA DEL TE
by Escola Guerau de Liost - Tuesday, 26 January 2016, 1:58 PM

REGLETS

El proper divendres 29 de gener a les 15:00 farem una nova trobada de famílies i mestres a la biblioteca. Aquesta vegada tractarem el tema:

ELS REGLETS

Què són? Per què serveixen?

Com els utilitzem a l'Escola?

Una sessió pràctica, divertida i que ens farà pensar en com hem estat educats i com hauríem d'educar a l'actualitat. Comptarem amb la col·laboració de la Joana i l'Esther.

JA HA ARRIBAT LA MITJA MARATÓ
by Escola Guerau de Liost - Monday, 25 January 2016, 10:34 AM

D'aquí dues setmanes "La Mitja Marató", la prova d'atletisme que agermana Granollers, Les Franqueses i La Garriga tornarà a celebrar-se. Els organitzadors ens han fet arribar a les escoles una imatge de gran format que estarà exposada al vestíbul de primària durant uns dies.

mitja