Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Un somriure, sempre!
Aquesta setmana hem escoltat...
by Eduard Mallol - Friday, 6 March 2015, 6:01 PM

ALEGRIA, una esplèndida música del "Cirque du soleil"

alegria

AVUI PORTES OBERTES
by Escola Guerau de Liost - Friday, 6 March 2015, 10:21 AM

Avui a les 11:00 del matí i a les 15:00 de la tarda l'Escola obre les portes a totes les famílies que vulguin tenir informació sobre el nostre Projecte Educatiu i valorin la possibilitat de triar-la per l'educació de llurs fills i filles. Es farà una breu presentació per part de l'Equip Directiu i una visita a càrrec dels i les alumnes de sisè.

DONATIU DE TOTA LA COMUNITAT ESCOLAR
by Eduard Mallol - Thursday, 5 March 2015, 5:25 PM

Gran part dels diners recollits amb les Rifes del Concert de Nadal s'han destinat a l'Associació Sociocultural Manà que té la seu al Barri de Bellavista. Avui s'ha fet entrega de 250 euros a unes representants de l'entitat. D'acord amb el Consell Escolar la resta de diners es dedicaran a la millora i manteniment del nostre hort.

MANÀ

ÈXIT DE LA XERRADA DE L'AMPA
by Escola Guerau de Liost - Thursday, 5 March 2015, 8:59 AM

Ahir al vespre un bon grup de pares, mares i avis van poder gaudir amb la xerrada que va fer en Josep Lluís Campoy al menjador de l'Escola. El tema va ser: TEMPS DE SEMBRAR. Possiblement s'engegui unes sessions de formació per a famílies. Estigueu atents, segur que valdran la pena!

sembrar1sembrar2

COL·LECCIONA MOMENTS CÍVICS
by Escola Guerau de Liost - Monday, 2 March 2015, 8:45 AM

L'Ajuntament de Les Franqueses ha engegat una campanya per una bona convivència veïnal. Informeu-vos!

civics

HA VINGUT LA DENTISTA A L'ESCOLA
by Eduard Mallol - Friday, 27 February 2015, 9:52 AM

Ahir a les classes de primer ens van visitar dues doctores que ens van explicar com cuidar-nos les dents!

dentista1dentista2