Sortida biblioteca

La setmana passada els alumnes de 5è vam anar a la biblioteca de Bellavista, on ens van fer una xerrada per recordar-nos tots els recursos que ens pot oferir. També ens van introduir a la sala dels grans, ja que a partir de 1r de la ESO és on haurem d’anar a estudiar i buscar llibres. Ens van fer un tour per tota la biblioteca i ens van recordar tant les normes com el sistema de classificació dels llibres. Finalment, vam anar a la sala infantil i allà ens van recomanar diferents llibres i autors per alumnes de cicle superior. Aquí podeu veure algunes imatges de la visita.