EXCALIBUR

Ahir els i les alumnes de 5è i 6è vam anar al teatre de Bellavista a veure l’obra en anglès Excalibur, interpretada per la companyia Theatre4schools. L’obra va començar amb l’ària O Fortuna, de la cantata Carmina Burana, del compositor Carl Orff i, sens dubte, va ajudar a que la intriga i el suspens quedés assegurat. A la darrera part, uns alumnes voluntaris van sortir a l’escenari per tal de col·laborar amb els actors. Vam passar una molt bona estona!

CLIQUEU AQUÍ O A LA IMATGE PER VEURE LES FOTOS

Us deixem també un vídeo amb el fragment d’un concert dirigit per André Rieu en la que podreu escoltar l’ària O Fortuna. Esperem que us agradi!