Sopar de fi de curs

Benvolgudes famílies;

Com cada any, ens complau convidar-vos a sopar celebració final del curs 2017/18 organitzat per l’AMPA de l’escola. La festa es durà a terme el properdivendres 8 de Juny a les 20h al pati de l’escola i hi està convidada tota la comunitat educativa; Alumnes, famílies, mestres, ajuntament, AMPA, Casolem, Serveis de neteja… en definitiva, tots els que amb energia i il·lusió fem que aquesta sigui la gran escola que és.

L’organització d’aquest curs ha canviat una mica, no hi faltarà l’espectacle i ladiversió (us adjuntem programa!), però com a novetat no hi haurà servei de bar, per tant totes les famílies que vingueu haureu de portar el sopar beguda inclosa. Aquest curs per participar en el sopar haureu de comprar el braçalet per persona que us permetrà poder accedir al recinte per tan sols 1 euro, recordeu que tota la infraestructura del sopar té unes despeses que hem de cobrir entre tots/es!

El pagament es farà efectiu al despatx de l’Aurora (consergeria), a l’AMPA o aTemps Teu (extraescolars, acollida…) a partir del dilluns 4 de Juny.
Moltes gràcies, us hi esperem!

1. Montserrat Estrada Albors

Hola,em dic Montserrat Estrada Albors i soc professora Superior de violí.
    Disposo de 40 violins de varies mides per realitzar projectes musicals.
    També disposo de tambors i moltes baquetes per formar grups i batukadas rítmicas.
    Tots els instruments els cedeixo gratuïtament per realitzar els projectes.
    Si voleu més informació amb molt de gust us puc enviar les meves titulacions,currículum i certificat de les escoles on he treballat.

Quedo a la vostra disposició.

Moltes gràcies

Montserrat Estrada Albors

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *