NOU PROJECTE EDUCATIU

Tenim l’orgull de presentar-vos el nou Projecte educatiu de l’escola Granés. Un document que descriu el nostre projecte, la nostra mirada, la nostra personalitat… som l’escola més antiga del municipi i això és un privilegi per tots i totes els que en formem part. Aquest és un document que els mestres de l’escola hem construït amb il·lusió i esforç, amb la finalitat de poder compartir amb tots/es vosaltres el nostre dia a dia, la nostra manera de treballa i mirar als vostres infants.
El projecte educatiu de centre (PEC) és un document que inclou els trets d’identitat del centre, els principis pedagògics i els principis organitzatius .
En aquest document s’especifiquen els valors, els objectius i les prioritats d’actuació del centre, la concreció dels currículums que s’imparteixen i el tractament transversal en les àrees, matèries o mòduls de l’educació en valors i altres ensenyaments.
Projecte Educatiu de Centre

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *