Benvinguts al nou portal de preinscripció del Departament d’Educació

• 5 de març: oferta inicial de places

• 6 al 20 de març: presentació telemàtica de sol·licituds

• 17 d’abril: llista amb puntuació provisional

• 25 d’abril: llista amb puntuació definitiva

• 30 d’abril: sorteig ordre desempat

• 2 de maig: llista endreçada7

• 7 de juny: oferta final de places

• 10 de juny: llista d’admesos i d’espera

• Període de matrícula

Serà del 18 al 26 de juny. Un cop s’ha publicat el llistat final d’alumnes admesos/es a l’escola, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada.

Per qualsevol dubte ens trobareu a la secretaria del centre en horari de 9h a 12:30.
Consulteu tota la informació a la web de preinscripció i el calendari amb la resta de dates.

SANT HILARI

Avui hem viscut un dia preciós a Sant Hilari! hem gaudit de la natura, l’aventura, de jugar i de compartir amb els nostres companys i companyes de tota l’escola els moments que guardem i que cada curs ens recorden les ganes que tenim de tornar-hi!
Ara… Llegeix més»

Renovem el pati!

Retomem el procés d’acondicionamenmt i enriquiment dels espais exteriors de l’escola. Passarem per diferents fases que faran dels nostres patis uns espais excepcionals de vincle, joc i aprenentatge… ja anireu veient!
De moment us compartim aquesta fotografia que simbolitza el tret de sortida d’aquest curs!