Benvinguts al nou portal de preinscripció del Departament d’Educació

• 5 de març: oferta inicial de places

• 6 al 20 de març: presentació telemàtica de sol·licituds

• 17 d’abril: llista amb puntuació provisional

• 25 d’abril: llista amb puntuació definitiva

• 30 d’abril: sorteig ordre desempat

• 2 de maig: llista endreçada7

• 7 de juny: oferta final de places

• 10 de juny: llista d’admesos i d’espera

• Període de matrícula

Serà del 18 al 26 de juny. Un cop s’ha publicat el llistat final d’alumnes admesos/es a l’escola, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada.

Per qualsevol dubte ens trobareu a la secretaria del centre en horari de 9h a 12:30.
Consulteu tota la informació a la web de preinscripció i el calendari amb la resta de dates.

Art Vigent

Rebre la visita d’artistes sempre és molt emocionant, aquest curs hem treballat la proposta de la Madola (ceramista, escultora i pintora), ella ens ha servit d’inspiració per les nostres creacions artístiques, que ara, omplen de llum els espais de l’escola.
Si voleu investigar més….
Madola. Terres

Taller “Connecta amb la família”

Desprès de l’èxit dels tallers amb alumnes que s’han  organitzat a l’escola amb la col.laboració de l’AFA, tanquem el cercle amb una activitat adreçada a les famílies del cicle mitjà que proposa una reflexió sobre l’ús de pantalles. Obrir els permisos per parlar i compartir… Llegeix més»

SANT HILARI

Avui hem viscut un dia preciós a Sant Hilari! hem gaudit de la natura, l’aventura, de jugar i de compartir amb els nostres companys i companyes de tota l’escola els moments que guardem i que cada curs ens recorden les ganes que tenim de tornar-hi!
Ara… Llegeix més»