Projecte de Llengua Anglesa

L’escola aposta per un model plurilingüe. Aquest model estableix que l’alumne tingui, al acabar la seva escolaritat, un ple domini de les dues llengües oficials, català i castellà, convisquin en un mateix model d’aprenentatge amb la llengua anglesa. L’objectiu final de l’aprenentatge de la llengua anglesa és que l’alumne el valori com a eina d’aprenentatge i d’emprenedoria al llarg de la vida i per a l’adquisició d’una capacitació i formació professionals de qualitat.

L’escola Ginesta inicia l’aprenentatge de la llengua anglesa des de l’expressió oral i ús correcte del vocabulari, intentant reforçar l’aspecte d’ús significatiu i pràctic de la mateixa. Posteriorment s’introdueix l’expressió escrita i la capacitat de comprensió oral. Finalment s’introdueix l’ús de la llengua anglesa en entorn d’aprenentatge transversals i significatius, i obrint-la a àrees com l’Educació Artística, l’Educació Física i el Coneixement del Medi Natural i Social.

Els trets distintius de l’aprenentatge de la llengua anglesa a l’escola són:

• Introducció des de P3 fins a 1r amb el Mètode Artigal, basat en l’expressió oral de l’alumnat mitjançant contes, dramatitzacions i cançons.
  • Treball a cicle inicial de Primària del material “The Magic Stone” dedicat a reforçar l’ús de la llengua i al treball amb el “Diary” sobre les seves experiències d’aprenentatge.
  • Treball amb ambients intercicles a cicle inicial, amb obres de teatre.
  • Activitats a cicle mitjà de pràctica de cançons i ball, amb el projecte “Music in action”.
  • Educació Física en llengua anglesa, amb projectes amb metodologia AICLE de treball cooperatiu.
  • Àrea d’”Investigate” a cicle superior per realitzar projectes d’investigació de Coneixement del Medi Natural i Social.
  • Taller de plàstica a cicle inicial, mitjà i superior.

projectes