Pla de Lectura i Biblioteca

L’escola compta amb una biblioteca reorganitzada des de la participació fa alguns anys al projecte Puntedu del Departament d’Ensenyament. Hi ha un extens catàleg de literatura infantil i juvenil, llibres de consulta i investigació, així com revistes i còmics.

Els alumnes gaudeixen de l’estona del pati diari per visitar-la i utilitzar el servei de consulta o préstec, poden fer consulta de fonts audiovisuals amb ordinadors o simplement per gaudir d’una estona de lectura.

Des d’aquest curs participem de les accions del Pla d’Impuls a la Lectura del Departament, per dinamitzar i potenciar la lectura a totes les àrees curriculars per augmentar la competència lingüística i comunicativa, i el desenvolupament de l’hàbit lector dels alumnes. Totes aquestes consideracions s’engloben, junt amb l’expressió escrita, com a elements claus de l’assoliment d’una bona competència lectora, fet molt important per a l’èxit educatiu.

projecte6