SOM IGUALS, SOM DIFERENTS

Una de les últimes activitats que hem dut a terme dins l’escola ha estat la realització de dos murals gegants. En aquests es pot veure les paraules del nostre lema fetes amb les fotografies de totes les persones de dins l’escola; nenes, nens, mestres, conserges… Persona per persona va anar enganxant la seva fotografia sobre les lletres formant així les paraules: som iguals, som diferents amb l’ànima de l’escola que som totes i tots!!

Aquests murals es poden veure exposats a les entrades dels dos edificis per recordar-nos cada dia que siguem com siguem, junts i barrejats som molt millor i arribem més lluny.