Celebració de Carnestoltes a l’Escola Ginesta!

El passat divendres 24 de febrer vam fer la celebració de la festa de Carnestoltes.

Degut al mal temps, no vam poder fer l’activitat com estava prevista, ja que els grups de padrins i fillols no es van poder trobar per fer els tallers d’instruments musicals plegats. Cada grup va fer el taller a la seva classe, i van poder fer la preparació de la rua.

A la tarda vam fer una rua pels passadissos de l’escola, passant classe per classe a recollir a tots els nens i nenes que anaven disfressats. Hi havia alguns grups organitzats per comparses o temàtics.

Una vegada ens vam trobar tots vam anar al pati del mig o al gimnàs a fer una desfilada de disfresses, i alguns grups de nens i nenes van mostrar-nos el seu ball assajat o coreografia.

Va ser una festa divertida on els alumnes van gaudir d’una ambientació especial, i que no vam poder compartir amb les famílies degut al temps inestable de la tarda. Sentim les molèsties que s’haguessin pogut donar.

carna-5 carna4
carna1 carna2