CONCERT DE NADAL

Avui divendres hem acomiadat el trimestre amb el concert de cançons de Nadal al pavelló municipal de Matadepera.

Els alumnes de tots els cursos de l’escola han ofert un gran i bonic espectacle a tots els pares, mares i familiars que ens han acompanyat.

Un concert ple de moments especials i emocionants, en un entorn pensat perquè els alumnes gaudissin d’una experiència musical i artística destacada.

Us agraïm molt l’assistència i la col·laboració de l’AMPA, la regidoria d’Esports, d’Ensenyament i la feina de la Brigada Municipal perquè tot hagi sortit tan bé.