Informacions d’inici de curs. 2019-2020

Benvolgudes famílies de l’escola
Us volem saludar en l’inici d’aquest curs 2019-20, esperem que hagueu gaudit d’unes bones vacances i d’un bon estiu, i que tots els vostres fills i filles hagin aprofitat aquestes setmanes d’esbarjo i lleure.
Us volem recordar algunes informacions de cara als propers dies:
  • Dilluns 9 de setembre a les 19:00h al pati del mig de primària, reunió general d’inici de curs. Posteriorment cada curs es reunirà amb la seva tutora a l’aula corresponent per donar-vos la informació concreta d’organització i funcionament.
  • El divendres 13 de setembre girarem des de l’escola el rebut en concepte de la quota de material de 71€, i el primer pagament de la quota de sortides de 40€. Preguem que si heu modificat el compte corrent on se us ha de girar ens ho comuniqueu tant aviat com sigui possible per evitar devolucions.
  • El curs s’iniciarà el dijous 12 de setembre, amb l’horari habitual de 9:00h a 12:30h i de 15:00h a 16:30h.
  • El servei de menjador funcionarà des del primer dia. Us recordem la necessitat de fer la inscripció i d’informar a l’empresa de situacions particulars, com al·lèrgies o intoleràncies. Per qualsevol dubte dirigiu-vos a l’AMPA de l’escola, que gestiona aquest servei.
  • Els tallers extraescolars s’iniciaran el dilluns 30 de setembre, però des del primer dia de curs hi haurà el servei d’acollida de matí. Cal que us dirigiu a l’AMPA de l’escola perquè us informin del procés d’inscripció a través de la nova empresa de gestió d’extraescolars, el MEV.
Us agraïm molt l’atenció, us desitgem a tots vosaltres i als vostres fills i filles un bon curs ple d’il·lusió i nous reptes.
Atentament

Direcció Escola Ginesta