L’hort de l’escola i l’espantaocells

L’hort de l’Escola Ginesta viu la primavera amb alegria. Es comencen a recollir els fruits de la terra i s’ha cregut que valia la pena muntar una paradeta setmanal on vendre els seus productes ECO. Amb la gestió directa de les famílies de cinquè i sisè.

D’altra banda l’escola us vol presentat el nou espantaocells. L’han muntat l’alumnat de sisè a partir del projecte de la Natàlia Ribó, guanyadora del concurs “Projecte Espantaocells” i inspirat en el principi del reciclatge d’objectes quotidians.

Desprésg d’unes setmanes, al vestíbul de l’edifici de Primària hi serà exposat i tothom podrà proposar-ne un nom. El nom definitiu serà votat per l’alumnat d’entre els més simpàtics i divertits.