Bon Estiu!! Ens retrobem al setembre.

GINESTADA 2017!

Després de tot un curs treballant de valent els nostres infants han gaudit d’una estona de gresca per jugar i divertir-se però també per acomiadar-se dels companys i les companyes, del professorat i de l’escola de la millor manera possible …amb una gran festa, la GINESTADA… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi

El passat 21 d’abril a l’escola va celebrar la Diada de Sant Jordi.
Es va iniciar el dia entregant els premis de Jocs Florals de l’escola, en què es va reconèixer la feina dels alumnes de cada curs, en les disciplines artístiques i literàries. Alhora es… Llegeix més»

Dia Internacional de la Felicitat

Des de 2013, les Nacions Unides han celebrat el Dia Internacional de la Felicitat cam a reconeixement de l’important paper que juga la felicitat en la vida de les persones arreu del món.
A  l’escola, continuant amb la inclusió de l’educació emocional en el dia a… Llegeix més»