Benvingudes i benvinguts al nou curs 2017-2018

JA HEM COMENÇAT ELS AMBIENTS

Aquesta setmana els nens i nenes d’Educació Infantil hem començat els ambients!
Els ambients són diferents espais d’aprenentatge, de relació i comunicació on a partir de diferents propostes els infants poden actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se…i interactuar amb els altres.
Aquest plantejament de treball… Llegeix més»

DISFRESSEM LA GEGANTETA!

Aquest matí els nens i nenes d’Educació Infantil hem sortit a disfressar la geganteta Carmeta de Castanyera. Mica en mica anem vestint l’escola per celebrar la festa de la Catanyada amb molta il.lusió!
Al mateix temps que vestim a la geganteta Carmeta, mirem la seva roba… Llegeix més»

Som iguals, som diferents!

Aquest curs tenim nou lema al voltant del qual treballarem un seguit de valors importants per a la nostra comunitat educativa.

El següent video us ajudarà a saber quins són!

Dossier Informatiu Curs 2017-2018

Benvolgudes famílies,
Reiniciem la tasca educativa amb il·lusió i nous reptes per endavant!
Es per això que us recomanem especialment la lectura del document “Informació Ginesta”, que conté informació pràctica sobre el funcionament de l’escola i les novetats per aquest  curs 17/18.
INFORMACIÓ GINESTA

GINESTADA 2017!

Després de tot un curs treballant de valent els nostres infants han gaudit d’una estona de gresca per jugar i divertir-se però també per acomiadar-se dels companys i les companyes, del professorat i de l’escola de la millor manera possible …amb una gran festa, la GINESTADA… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi

El passat 21 d’abril a l’escola va celebrar la Diada de Sant Jordi.
Es va iniciar el dia entregant els premis de Jocs Florals de l’escola, en què es va reconèixer la feina dels alumnes de cada curs, en les disciplines artístiques i literàries. Alhora es… Llegeix més»

Dia Internacional de la Felicitat

Des de 2013, les Nacions Unides han celebrat el Dia Internacional de la Felicitat cam a reconeixement de l’important paper que juga la felicitat en la vida de les persones arreu del món.
A  l’escola, continuant amb la inclusió de l’educació emocional en el dia a… Llegeix més»