Benvigudes i benvinguts al nou curs 2017-2018

PRIMERS DIES A EDUCACIÓ INFANTIL

Ja han passat 15 dies des de que hem començat l’escola. Els nens i nenes de P3 s’estan adaptant a les noves rutines i als nous espais. Van coneixent els nous companys i companyes i a la nova mestra. Quins dies més intensos!
Llegeix més»

Som iguals, som diferents!

Aquest curs tenim nou lema al voltant del qual treballarem un seguit de valors importants per a la nostra comunitat educativa.

El següent video us ajudarà a saber quins són!

Dossier Informatiu Curs 2017-2018

Benvolgudes famílies,
Reiniciem la tasca educativa amb il·lusió i nous reptes per endavant!
Es per això que us recomanem especialment la lectura del document “Informació Ginesta”, que conté informació pràctica sobre el funcionament de l’escola i les novetats per aquest  curs 17/18.
INFORMACIÓ GINESTA

GINESTADA 2017!

Després de tot un curs treballant de valent els nostres infants han gaudit d’una estona de gresca per jugar i divertir-se però també per acomiadar-se dels companys i les companyes, del professorat i de l’escola de la millor manera possible …amb una gran festa, la GINESTADA… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi

El passat 21 d’abril a l’escola va celebrar la Diada de Sant Jordi.
Es va iniciar el dia entregant els premis de Jocs Florals de l’escola, en què es va reconèixer la feina dels alumnes de cada curs, en les disciplines artístiques i literàries. Alhora es… Llegeix més»

Dia Internacional de la Felicitat

Des de 2013, les Nacions Unides han celebrat el Dia Internacional de la Felicitat cam a reconeixement de l’important paper que juga la felicitat en la vida de les persones arreu del món.
A  l’escola, continuant amb la inclusió de l’educació emocional en el dia a… Llegeix més»