Benvingudes i benvinguts al nou curs 2017-2018

Dossier Informatiu Curs 2017-2018

Benvolgudes famílies,
Reiniciem la tasca educativa amb il·lusió i nous reptes per endavant!
Es per això que us recomanem especialment la lectura del document “Informació Ginesta”, que conté informació pràctica sobre el funcionament de l’escola i les novetats per aquest  curs 17/18.
INFORMACIÓ GINESTA

CONCERT DE NADAL

Avui divendres hem acomiadat el trimestre amb el concert de cançons de Nadal al pavelló municipal de Matadepera.
Els alumnes de tots els cursos de l’escola han ofert un gran i bonic espectacle a tots els pares, mares i familiars que ens han acompanyat.
Un concert ple… Llegeix més»

Operació Nen del Nadal

Durant la darrera setmana de novembre, els alumnes de l’escola de primària van anar portant les capses que han preparat dins la campanya de “Operació nen del Nadal” de l’organització “Samaritan’s Purse”. Les capses, amb material escolar, joguines i estris d’higiene, s’enviaran a països d’arreu… Llegeix més»

DIA DE LA MÚSICA: SANTA CECÍLIA 2017

El 22 de novembre celebrem el Dia de la Música en honor de Santa Cecília, la seva patrona i, com és tradicional a l’escola, ho fem fent petites audicions musicals a càrrec d’alguns dels i de les alumnes del centre que toquen diversitat d’instruments. Els protagonistes del… Llegeix més»

Som iguals, som diferents!

Aquest curs tenim nou lema al voltant del qual treballarem un seguit de valors importants per a la nostra comunitat educativa.

El següent video us ajudarà a saber quins són!