Acollida i Permanència

SERVEIS AMPA

SERVEI D’ACOLLIDA

L’escola Garigot ofereix a les famílies la possibilitat de deixar el seus fills de 7:45 a 9:00h del matí al servei d’acollida (es fa al menjador de l’escola) on les monitores s’encarreguen d’atendre i de jugar amb els infants que l’utilitzen. Els nens estan atesos i, a més, es distreuen fent activitats diverses. Pot ser utilitzat de manera fixa o si escau de manera esporàdica. Per més informació cal adreçar-se al despatx de l’AMPA o bé trucar al telèfon 936 366 612.

SERVEI DE PERMANÈNCIA

L’AMPA de l’escola també ofereix un servei de permanència al centre de 16:30 a 17:45 hores per aquelles famílies que ho requereixin. Per a més informació (preus, franges…) us podeu adreçar a l’AMPA. Aquest servei es realitza al menjador de l’escola, per tant, per recollir els alumnes les famílies accedeixen per l’entrada de serveis.