Pàdel al Tennis Andrés Gimeno

TRIMESTRE ESPORTIU ESCOLA GARIGOT AL CLUB DE TENNIS ANDRÉS GIMENO

ACTIVITAT A REALITZAR: Pàdel

DURADA: Inici: 19 setembre. En cas de pluja o dies festius, la sessió es recuperarà a la setmana següent.

CURSOS: 3r, 4t, 5è i 6è de Primària

HORARI: Setmanal.

Dilluns 10:15-11:15h  (3rA), dimarts 11:15-12:15h (4tA), dijous 11:15-12:15h (3rB) i dijous 15:15-16:15h (4tB)

Dilluns (6èA), dimarts (5èA), dimecres (5èB) i dijous (6èB) de 11.15 a 12.15 (1hora/curs)

Nº SESSIONS: 10 sessions/curs = 40 sessions totals

EN QUE CONSISTEIX?

• Des del Club Gimeno volem donar a conèixer als alumnes de l’escola Garigot què és el pàdel.
  • Volem introduir un esport amb molts practicants i adeptes a les escoles.
  • Volem que els alumnes facin un esport nou a un entorn proper a l’escola, com ara és el Club de tennis Andrés Gimeno.
  • Volem que els alumnes gaudeixin del pàdel.

I QUAN ACABI EL TRIMESTRE DE PADEL?

• Un cop s’hagi acabat l’activitat esportiva organitzada per l’escola i el Club, tots aquells alumnes que els hagi agradat i vulguin continuar amb la pràctica d’aquest esport, ho podran fer a través del Club de tennis Andrés Gimeno.

QUÈ INCLOU:

• Professors titulats, material complert, dossier i utilització de vestidors.