Piragüisme al Canal Olímpic

TRIMESTRE ESPORTIU AL CANAL OLIMPIC DE CATALUNYA

Des del curs 2014-15 l’Escola ha apostat per aprofitar la ubicació privilegiada que tenim i els nostres recursos per fer un projecte vinculat a l’àrea d’Educació Física sent una activitat curricular.

ACTIVITAT A REALITZAR:

Piragüisme

DURADA:

1 Trimestre

CURSOS:

3r i 4t de Primària

HORARI:

3r Dimarts de 11.30h a 12.30h i 4t Dijous de 11.30h a 12.30h

(1hora/curs)

Nº SESSIONS:

10 sessions/curs = 20 sessions totals

EN QUE CONSISTEIX?
  • Des del Canal Olímpic de Catalunya volem donar a conèixer als alumnes de l’escolaGarigot, què és el piragüisme.
  • Volem introduir un esport no comú però amb molts practicants i adeptes, a les escoles.
  • Volem que els alumnes facin un esport nou a un entorn incomparable i a tocar de l’escola, com ara és el Canal Olímpic de Catalunya.
  • Volem que els alumnes disfrutin, s’identifiquin i els agradi el piragüisme.
I QUAN ACABI EL TRIMESTRE DE PIRAGÜISME?
  • Un cop s’hagi acabat l’activitat esportiva organitzada per l’escola i el Canal Olímpicde Catalunya, tots aquells alumnes que els hagi agradat i vulguin continuar amb la pràctica d’aquest esport, ho podran fer a través del Club Piragüisme Castelldefels amb seu al canal.
QUÈ INCLOU:
  • Professors titulats, material complert, dossier, utilització de vestidors i assegurança.