Dimecres 15 Xocolatada Solidària

xocolatada

El dimecres 15 de febrer tindrà lloc a la nostra escola una xocolatada solidària per a recaptar fons per a la investigació del càncer infantil. L’Hospital Sant Joan de Déu disposa d’un laboratori d’investigació del càncer infantil, format per un equip de 20 professionals i és a aquesta entitat a qui anirà destinada tota la recaptació.

Les portes del centre s’obriran a les 16h per a vendre xocalata amb melindros. A més a més, també tindreu l’oportunitat de col·laborar comprant les polseres “Candela” fetes pels alumnes de 3r fins a 6è a l’hora del menjador. Aquestes polseres van ser creades per una nena malalta de càncer i les seves amigues; aquí teniu un enllaç per a conèixer millor la iniciativa:

candela

Ajudeu-nos a que aquesta “dolça” iniciativa sigui un èxit!!!.

Escola Garigot

Veure fotos