Carnestoltes 2017

El divendres passat dia 17 va arribar el Carnestoltes a l’Escola gràcies a la col·laboració d’alguns pares i mares.

carnestoltes-2017

Moltes gràcies a l’Aroa Schwandt (mare de la Olivia de P5A, de la Vera de P5B i del Gael de 3rA), el Javier López (pare de la Martina de P5A), la Raluca Tuc (mare del Nicolás de P3B) i de la Pili Medialdea (mare del Hugo de P5A i del Daniel de 3rA) per regalar-nos aquest meravellós Carnestoltes.

El divendres dia 24 de febrer a les 15:15h s’obriran les portes per a que pugueu accedir al pati i veure la desfilada de tots els alumnes de l’escola.

A les 16:15h, les famílies hauran de sortir per poder tornar a les aules de forma ordenada.

Recordeu que el Carnestoltes ens ha demanat unes Consignes

Esteu tots/es convidats/des!!!