JOCS AL PATI DE MAIG.

Bon dia!!
Aquest matí, hem gaudit d’una altra jornada de jocs al pati. Com sempre, tant grans com petits hem passat una bona estona compartint els jocs que hem preparat els alumnes de 6è amb col·laboració d’alguns de 5è i l’Edgar de tercer.

Aquí teniu un vídeo… Llegeix més»

L’escola té un nou projecte: Som escola verda!

L’Escola García Lorca ha iniciat un nou projecte per ser escola verda. Això implica que la comunitat educativa haurà de prendre mesures en el reciclatge, l’estalvi d’energia elèctrica i aigua, entre d’altres aspectes!
Aquí us deixem unes estadístiques de com veuen els infants aquest nou projecte!
Llegeix més»

CASTANYADA 2017

El passat 31 d’octubre els infants de l’Escola Garcia Lorca vam celebrar la Castanyada i vam passar un dia genial. Per començar els castanyers i les castanyeres van passar per les classes a explicar-nos que hi havia un villano que no ens volia deixar celebrar… Llegeix més»