Participem a la primera Trobada comarcal del Consell Esportiu

Els alumnes de Cicle Mitjà hem participat aquest 6 d’octubre a la primera Trobada comarcal del Consell Esportiu, al matí al Parc de la Draga de Banyoles, juntament amb uns 380 nens i nenes de quart de primària de totes les escoles del Pla de l’Estany.

Durant tot el matí, els infants han practicat a esports tradicionals i populars, sota la mirada dels monitors del Consell Esportiu del Pla de l’Estany, però també dels mestres d’educació física dels centres, que també han participat en l’organització de l’esdeveniment.

El matí s’ha dividit en dues parts. Durant la primera meitat, els infants han fet tres rotacions per practicar el joc que popularment es coneix com a “pitxet”. Després han fet una aturada per esmorzar i han acabat amb tres rotacions més per jugar al “cementiri”. Durant tot el curs es faran trobades amb alumnes des de segon a sisè de primària. L’objectiu en totes elles fomentar les relacions entre joves de diferents centres.

Les activitats estan adaptades a cada grup d’edat de manera que els més petits, els de segon de primària, realitzen jocs cooperatius relacionats amb el desenvolupament de les habilitats motrius, i els de sisè compten amb entitats esportives que fan difusió de les seves activitats per a que els joves puguin fer-ne un tastet.

Informació: Banyoles TV