Ja formem part del programa Escola Nova 21! Ens fa molta il·lusió poder compartir aquest camí amb tota la nostra comunitat educativa. Segur que n’aprendrem molt de tots els centres participants!

escolanova_logo elpunt fb-aralogo banyoles-televisio-tv-logo  radiob  escolanova_logo

FESTA FINAL DE CURS

El dia 17 de juny vam celebrar la festa de final de curs. Va ser una tarda/vespre per recordar. Moltes gràcies a tothom per la col·laboració!
A continuació podeu visualitzar les fotografies de l’obra de teatre i de la festa d’espuma.

SORTIDA AEROPORT (Girona)

El dimarts 13 de juny vam fer una visita a l’aeroport juntament amb els alumnes de l’escola Bora Gran de Serinyà.
Veureu fotos fent entrevistes als turistes i posteriorment, la visita a l’aeroport.
El treball dels entrevistadors va ser excel·lent!

TREBALLEM ELS TRANSPORTS

Per practicar el vocabulari dels transports els nens/es de cicle mitjà van decidir vendre tiquets preparats a casa. Lliurement van escollir com i quin transport ens oferien.
Les fotos són una mostra del treball amb el material que ells van elaborar (tiquets per bicicletes, vaixell, submarí,… Llegeix més»

CONCERT TORTELLINIS

El divendres passat vam poder gaudir d’un concertàs amb el grup català Tortellinis. Ens ho vam passar genial! Vam ballar, cantar, riure…
Volem agrair la il·lusió i dedicació de Tortellinis per venir a l’escola! Moltes gràcies! En tenim un molt bon record!
A continuació es poden visualitzar… Llegeix més»

LES COLÒNIES

Els dies 24, 25 i 26 de maig tota l’escola va anar de colònies a Arbúcies.
Va ser molt divertit i vam tornar amb moltes ganes de repetir-ho ben aviat. Tenim molt bon record del Parc Aventura, de la festa blanca amb farina, de la ruixada… Llegeix més»