FAMÍLIES I ESCOLA EN DEFENSA DELS VALORS DEMOCRÀTICS

En el Projecte Educatiu de l’escola Frigolet, ens afirmem en la defensa dels valors democràtics i apostem pel respecte al pluralisme ideològic, polític, religiós, cultural i filosòfic.

També ens comprometem a fomentar entre els nostres alumnes i en tota la comunitat educativa els valors de la solidaritat, el respecte als altres, l’actitud de diàleg, l’esperit crític, la responsabilitat i la tolerància.

I tenim un ferm compromís amb la llengua i la cultura catalana i amb l’avenir del nostre país.

Aquest compromís ens du com a centre docent a reprovar totes les actituds contràries a aquests valors i a donar suport a aquells actes o manifestacions a favor de les llibertats i els drets dels ciutadans del nostre país.

Repte Les Cartes

Durant aquest primer trimestre els alumnes d’infantil i inicial hem treballat el repte de Les Cartes. Per aquest motiu, hem fet algunes activitats relacionades gràcies a l’ajuda de la Berta, la mare de la Gina que treballa com a cartera. La Berta ens va venir… Llegeix més»

Gran final de copbol

Avui ha començat la gran final del campionat de copbol de l’escola. L’equip dels Cefalòpodes i el dels Xupacabres han esgotat les dues parts sense marcar cap gol, així que s’ha hagut de posposar la pròrroga al primer dimecres després del pont de desembre. L’escola… Llegeix més»

Fira de Sant Martirià

El passat divendres 17 de Novembre vam fer una petita sortida a la tarda per anar a veure la Fira de Sant Martirià. Els més petits van gaudir molt veient tanta varietat d’animals. Els més grans es van dedicar a dibuixar tot allò que els semblava… Llegeix més»

FERTIBERIA

Un any més els alumnes de Cicle Inicial ens hem presentat al concurs Fertiberia sobre pintura rural. Mireu quines creacions tan xules…Esperem tenir sort!!!!! Si voleu veure els guanyadors d’altres anys cliqueu aquest enllaç.
FERTIBÈRIA
Cliqueu la imatge per veure els nostres treballs