FAMÍLIES I ESCOLA EN DEFENSA DELS VALORS DEMOCRÀTICS

En el Projecte Educatiu de l’escola Frigolet, ens afirmem en la defensa dels valors democràtics i apostem pel respecte al pluralisme ideològic, polític, religiós, cultural i filosòfic.

També ens comprometem a fomentar entre els nostres alumnes i en tota la comunitat educativa els valors de la solidaritat, el respecte als altres, l’actitud de diàleg, l’esperit crític, la responsabilitat i la tolerància.

I tenim un ferm compromís amb la llengua i la cultura catalana i amb l’avenir del nostre país.

Aquest compromís ens du com a centre docent a reprovar totes les actituds contràries a aquests valors i a donar suport a aquells actes o manifestacions a favor de les llibertats i els drets dels ciutadans del nostre país.

Still Life In Primary Colours

Com a primera unitat d’art estem treballant la Teoria del color (ColourTheory). Un dels treballs realitzats ha estat l’elaboració d’un Bodegón (Still Life) que hem pintat exclusivament amb colors primaris(Primary Colours).
Aquí teniu els treballs que hem realitzat

Reunió de pares CS

Aquest dimecres al vespre vam fer la reunió de pares de Cicle Superior. Vam parlar de quins projectes ens proposem al llarg del curs, de com ens organitzem a l’aula, i de com ens agrada  treballar i aprendre. Vam demanar als alumnes que fossin ells… Llegeix més»

En defensa de l’escola catalana

Davant dels atacs basats en les falsedats i acusacions infundades a l’escola catalana de destacats membres del govern espanyol i les formacions polítiques que els donen suport, volem manifestar que:

• L’escola catalana és un exemple de llibertat, convivència, democràcia i plurilingüisme
  • L’escola catalana és una de… Llegeix més»

Benvinguda Eileen – Welcome Eileen!

La setmana passada va arribar a l’escola l’Eileen, procedent d’Estats Units (Colorado). Durant aquest curs estarà amb tots nosaltres els dimecres i els divendres al matí.
Estem molt contents i els nens de l’escola hem fet una festa de benvinguda!
WELCOME EILEEN!