Sofà de lectura

La Xènia, l’Aina, en Joan i la Judith de 1r d’ESO de l’institut Pere Alsius han fet de tutors de lectura als nens i nenes de cicle inicial durant el curs.
El 24 de maig es va fer la cloenda i vam poder escoltar els quatre… Llegeix més»

Els nostres jocs de taula

Durant part del tercer trimestre els nens i nenes de cicle mitjà hem dissenyat i elaborat els nostres jocs de taula per treballar aspectes de llengua catalana i castellana.
També, ens hem adonat que per tal que tothom hi pugui jugar és indispensable escriure unes… Llegeix més»

L’escola que somiem…

Passat divendres 25 de maig a les 20h es va fer la tercera i última trobada escola famílies que va estar encaminada cap al debat “Quina escola volem”. La jornada va començar amb una dinàmica per reflexionar sobre la importància del treball en equip… Llegeix més»

Art, música i moviment

Els nens i nenes de P4 i P5 vam expressar a través del dibuix i el moviment el que sentíem amb la música. Vam descobrir l’art des de diferents dimensions, tot explorant amb el nostre cos.
A continuació podeu observar un breu recull de l’experiència!

Cicle Mitjà i el seu premi “Això pinta bé”

Cada any la diputació de Girona organitza un concurs artístic relacionat amb qualsevol dels programes educatius que proporciona a les escoles.
Aquests programes pedagògics estan classificats en tres categories diferents:
– Programa Indika
– Tallers ambientals
– Programa del Mar als cims
L’escola Frigolet s’ha presentat a la cinquena edició… Llegeix més»