ANEM A LA PISCINA!

L’últim dia d’escola d’aquest curs vam anar a la piscina de Porqueres. Ens ho vam passar molt bé i les instal·lacions han quedat genial!

FESTA FINAL DE CURS

El dia 17 de juny vam celebrar la festa de final de curs. Va ser una tarda/vespre per recordar. Moltes gràcies a tothom per la col·laboració!
A continuació podeu visualitzar les fotografies de l’obra de teatre i de la festa d’espuma.

SORTIDA AEROPORT (Girona)

El dimarts 13 de juny vam fer una visita a l’aeroport juntament amb els alumnes de l’escola Bora Gran de Serinyà.
Veureu fotos fent entrevistes als turistes i posteriorment, la visita a l’aeroport.
El treball dels entrevistadors va ser excel·lent!

TREBALLEM ELS TRANSPORTS

Per practicar el vocabulari dels transports els nens/es de cicle mitjà van decidir vendre tiquets preparats a casa. Lliurement van escollir com i quin transport ens oferien.
Les fotos són una mostra del treball amb el material que ells van elaborar (tiquets per bicicletes, vaixell, submarí,… Llegeix més»