Instal·lacions

L’escola Francesc Macià compta amb un edifici nou a dos nivells. Disposem de 20 aules ordinàries, aula de música, aula d’informàtica, biblioteca, aules i espais de racons i desdoblaments, aula d’Educació Especial, aula d’Audició i Llenguatge, gimnàs amb vestidors i dutxes, aula de psicomotricitat i menjador amb cuina pròpia.

Tenim dos patis amb diversos espais de joc i lleure. L’AFA ha realitzat diverses tasques de millora d’espais emmarcats en el Projecte Patis. A Educació Infantil, comptem amb un pati amb gespa artificial en la zona central, instal·lació de sorrals, pissarres exteriors, caseta de fusta, rocòdrom i circuit de vehicles.
Al pati de Primària comptem amb pistes de bàsquet, futbol, taula de tennis taula, l’arbreda i l’espai dels arbres fruiters. Amb el Projecte Patis també s’ha instal·lat un gran rocòdrom, un sorral, un circuit de troncs, jocs pintats al terra del porxo i dos espais amb gespa artificial.

Disposem d'un ampli menjador amb cuina pròpia gestionada per l'empresa 7iTria. El menjador escolar és un espai de relació social entre alumnes però també d’aprenentatge d’hàbits saludables i d’higiene.

El gimnàs es troba en un petit edifici separat de l'edifici central, al pati. Es tracta d'un espai ampli amb un escenari que ens permet interpretar les obres de teatre que els alumnes de 6è organitzen en el taller d'expressió oral.