Projecte patis

Bon dia famílies!

Amb aquesta calor no s’atura tampoc les ganes de fer escola de la nostra comunitat educativa! Durant aquests dies s’està portant a terme una renovació de pati que deixarà als nostres alumnes sense paraules! Moltes gràcies per la col·laboració de les famílies, alumnes i mestres que ho esteu fent possible al llarg del curs i ara!

De moment, aquí teniu una pinzellada!

P4 i el projecte sobre els dinosaures

Els dinosaures, un projecte escollit per nosaltres!
La classe dels espígols hem estat investigant sobre el perquè els dinosaures van desaparèixer.
Ha estat un projecte fascinant, engrescador, divertit i ens ho hem passat tots genial.
Aquí teniu un tastet de tot el que hem fet…
… I si ara necessiteu saber res dels dinosaures…nosaltres us ho podem explicar, ja som paleontòlegs aficionats!!!

2n dia de colònies a 6è (continuació)

Aquí teniu les imatges més maques del segon dia de colònies dels alumnes de 6è!
Els nois i noies de 6è continuen amb aquestes inolvidables colònies al Delta de l’Ebre! Avui han fet un súper recorregut en bicicleta que els ha permès gaudir d’uns paisatges increïbles tenyits del rosa dels flamencs. Per a refrescar-se una mica, també s’han banyat a la platja i, ja a la tarda, han descobert tots els secrets de perxadors professionals!

Colònies de 2n i 6è

Benvolgudes famílies aquesta setmana tenim dos grups de colònies!
Els de 2n ja han arribat a la casa de colònies, han esmorzat i s’estan preparant per les primeres activitats!
Els de 6è han fet la primera parada al mèdol i porten molt bon viatge!
En unes hores, trobareu més novetats sobre aquestes sortides a la nostra web!

5è Projecte Vilassar de Dalt- Gurgeon

Els alumnes de 5è de la nostra escola participen en un projecte online amb l’escola Delhi Public School, de Gurgeon (Índia). Periòdicament ens intercanviem diferents activitats, tot fent servir dues llengües que tenim en comú en les dues escoles: l’anglès i el castellà. En aquesta ocasió hem fet servir les altres 2 llengües vehiculars de cada centre: l’indi i el català, per tal d’aprendre una cançó tradicional de cada regió. Els nens i nenes d’ambdues escoles s’han esforçat moltíssim i aquí teniu el resultat. Esperem que en gaudiu!(passeu les pàgines del llibret per accedir a l’enllaç).