Consell Escolar extraordinari del 3 d’abril de 2018

Aquí podreu trobar la convocatòria del consell escolar i, un cop fet, un breu resum dels temes tractats. Es recorda que si algú està interessat a que s’hi tracti algun tema es pot posar en contacte amb qualsevol dels membres del consell, també és recorda que l’escola,  a l’esquerra, just abans d’entrar a l’edifici de primària, hi ha ubicada una bústia per tal de deixa-hi les vostres propostes.

Data: 3 d’abril de 2018.
Hora: 2 quarts d’1 de la tarda.
Lloc: Biblioteda de l’escola.

Ordre del dia:
  1. Presentació del Projecte de direcció per part de l’aspirant a la direcció a partir del curs 2018-19.
    Josep Albiac Machín, aspirant a la direcció, va presentar la seva proposta de projecte de direcció.
  2. Elecció de la representant de sector famílies a la comissió d’avaluació de la nova direcció.
    Es va escollir per unanimitat a Eli Benet, representant de l’AMPA al consell escolar com membre de la comissió d’avaluació del nou projecte de direcció.