Consell escolar 28 de juny de 2017

S’ha convocat un Consell Escolar per al proper dimecres 28 de juny a les 10 del matí amb l’ordre de dia que es detalla a continuació. Es recorda que si algú està interessat a que s’hi tracti algun tema es pot posar en contacte amb qualsevol dels membres del consell, també és recorda que l’escola,  a l’esquerra, just abans d’entrar a l’edifici de primària, hi ha ubicada una bústia per tal de deixa-hi les vostres propostes.

Ordre del dia/ Resum

• Lectura i aprovació de l’acta anterior.
    • Es llegeix i s’aprova l’acta anterior.
  • Previsió de plantilla i grups.
    • Es notifica la previsió de plantilles i grups del curs 2017-18, fent incís en que a P3 només comencen 11 alumnes.
  • Escola Nova 21.
    • Es comunica les activitats dutes a terme amb motiu de la participació de l’escola en el projecte EN21: Visites a diferents escoles, formació estiuenca per professorat…
    • S’aprova la posada en marxa de l’entrada relaxada a Educació Infantil.
    • S’aprova l’entrada sense files a Educació Primària.
  • Reutilització de llibres i material escolar comú.
    • S’aproven les quotes de reutilització de llibres i material escolar per al curs 2017-18.
  • Beques vàries.
    • S’informa sobre l’estat de comptes de les beques de llibres i material.
    • Es comunica que hi ha 15 beques de menjador demanades.
    • S’informa des ajuts aconseguit per al taller d’atletisme.
    • S’informa sobre els ajuts de sortides i s’aproven 21 sol·licituds.
  • Manteniment
    • Es comunica que al llarg de l’estiu està previst pintar l’edifici d’Educació Infantil i folrar amb melanina blanca ignífuga el passadís central.
  • Torn obert de paraules.
    • S’informa del canvi de nomenclatura de les notes de final de curs i de la posada en marxa d’un nou programa informàtic de gestió.
    • S’acorda enviar una carta en protesta pel tema de les altes temperatures.
    • S’acorda que el curs vinent es reprengui la proposta de canvi de nom de l’escola.