Consell escolar 13 de desembre de 2017

Aquí podreu trobar la convocatòria del consell escolar i, un cop fet, un breu resum dels temes tractats.

S’ha convocat un Consell Escolar per al proper 13 de desembre a les 5 de la tarda, amb l’ordre de dia que es detalla a continuació. Es recorda que si algú està interessat a que s’hi tracti algun tema es pot posar en contacte amb qualsevol dels membres del consell, també és recorda que l’escola,  a l’esquerra, just abans d’entrar a l’edifici de primària, hi ha ubicada una bústia per tal de deixa-hi les vostres propostes.

Ordre del dia:
  1. Lectura i aprovació de l’acta anterior.
    • Es llegeix i s’aprova l’acta anterior.
  2. Aprovació modificacions pressupostàries.
    • S’aproven les modificacions pressupostàries presentades.
  3. Memòria curs 2016-17.
    • S’aprova la memòria del curs 2016-2017 que es pot consultar a la web del centre.
  4. Programació general anual 2017-18.
    • S’aprova la programació general anual 2017-18 que es pot consultar a la web del centre.
  5. Matricula, grups i professorat.
    • S’informa de la matrícula, el nombre de grups i la plantilla del professorat del curs actual.
  6. Comentari novetats Educació Infantil Infantil.
    • S’informa de les novetats metodològiques que aquest curs s’estan incorporant a Educació Infantil: entrada relaxada, treball per racons, ambients…
  7. Manteniment i millora.
    • S’informa de les millores executades: pintura de l’edifici, folrat del passadís i instal·lació de megafonia d’Educació Infantil.
    • S’acorda enviar una carta a l’Ajuntament amb totes les tasques pendents que també reculli les noves propostes presentades.
    • S’acorda demanar a l’Ajuntament la instal·lació d’un escenari al gimnàs pel festival de Nadal.
  8. Actes de condemna i rebuig.
    • S’informa dels actes de rebuig duts a terme conjuntament professorat, AMPA i famílies al llarg del trimestre.
  9.  Notícies vàries.
    • S’informa dels cors pacífics, de l’adquisició de l’equip de so i que tenim una practicant de magisteri i una monitora de menjador.
  10. Torn obert de paraula.