Taller de consum

Portem un dies que no parem!!
Avui hem rebut la visita de Irene i Alba, de l’escola catalana de consum. El taller d’avui estava relacionat amb l’ús que fem de les App’s i de quina manera les escollim i quin és els criteri personal que ens impulsa a triar-ne unes i o unes altres.
Ha estat una activitat força interessant, motivadora i dinàmica. Ens han fer adornar de coses que no sabíem quan ens instal·lem alguna aplicació al mòbil.
El nom del taller: Consumim icones?, 100% recomanable per a totes i tots els que utilitzem o comencem a utilitzar els mòbils i les App’s.

Alumnes de 2CS