Patijoc

Un any més, els alumnes de tercer hem anat al Patijoc. Aquest any vam anar a Riba-roja el dia 5 d’abril.
Al matí ens vam trobar totes les escoles de la comarca al camp de futbol on hi havia els monitors esperant-nos per començar els jocs. Abans de començar vam fer els grups segons el color de la samarreta que portàvem i després vam començar a fer la roda de jocs. Hi havia 18 jocs repartits en tres zones i tots els grups vam poder jugar a tots els jocs.
Vam anar a dinar al pavelló perquè feia molta calor i ja ens vam quedar a passar la tarda ballant amb música. Quan va acabar vam anar al parc a esperar l’autobús on vam xalar. Després d’esperar una bona estona, va arribar el nostre bus i vam tornar cap a Flix.

Va ser un dia genial!!!

Alumnes de 1CM

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *