Ja tenim Facebook i Instagram

Amb la idea de fer cada cop més xarxa l’escola s’ha donat de alta a Facebook i Instagram.

Volem que Facebook sigui un punt de trobada d’exalumnes que, per una banda vulguin continuar vinculats entre ells i elles a través de l’escola i, per alta, que ens mostrin una mica el que fan i puguin servir de model a l’alumnat actual. Necessitem que després de l’escola hi ha vida, tenim periodistes, aviadors, directores de banca, antropòlegs, músics, mestres…

Pel que fa a Instagram, en un principi està pensat per a les famílies, es així que per celebrar-ho hem endegat un concurs adreçat a les mares i pares que venen a l’escola a fer disfresses, cal fer-se una foto ben divertida tisores amb la mà, provant-se la disfressa… i etiquetar-la amb el hastag #carnavalescolaflix17 i @escolaflix. Ei, també hi poden participar mestres.

La més divertida tindrà premi! No sabem quin, però en tindrà!

Volem fer-vos notar que ara pera ara no volem que surti la canalla en cap d’aquest espais, no en tenim autorització. Per altra banda, l’escola ja té uns espais oberts on es comparteix amb tots i totes vosaltres el dia a dia escolar del nostre alumnat: web i blocs.

Confiem i agraïm d’antuvi la vostra col·laboració.