Concentració 28 de febrer

El passat 28 de febrer Sonescola va cridar a concetrar-se davant dels ajuntaments en suport al model educatiu del nostre País. La nostra escola, conjuntament amb la resta de comunitat educativa tan bon punt se’n va assabentar es va posar a treballar per organitzar la concentració de Flix. Habitualment quan es fan aquestes crides, l’entitat organitzadora demana un permís general que abasta tota Catalunya. Per motius que desconeixem, aquest cop, Somescola no ho va fer. Quan es va intentar des de l’ajuntament ja no hi vam ser a temps, perquè des de que va entrar en vigor el 155, qualsevol acte d’aquesta tipologia s’ha de notificar als mossos amb 10 dies d’antelació.

Així va ser que, tot i la voluntat no es va poder fer la concentració al nostre poble, més encara, un grup que s’hi va presentar perquè no estava al cas de la no autorització i altres que s’hi van acostar per informar, van rebre la visita d’una parella de mossos qui, va preguntar què s’hi estava fent i van fer unes fotografies.

Es voluntat de l’escola assabentar a Somescola de què ens va passar i demanar explicacions de perquè no es va demanar una autorització general.

A tot això, en consell escolar celebrat el dia l’1 de març de 2018 es va aprovar per unanimitat adherir l’escola al manifest del dia 28, redactat amb motiu de les concetracions per donar suport al model educatiu del nostre País.