Carnestoltes 2017 s’ha acabat

Com era previst divendres a un quart de 4 de la tarda la rua sortia carrer Escoles avall. A mig camí ens esperava la canalla de l’Escola Bressol per afegir-se a la festa. Una mica més avall els iaios i iaies de la residència aplaudien el nostre pas. Des de la plaça la Pau es podia tot el carrer ple de gom a gom que esperava arribar al pista d’estiu per començar la festa. Quina festassa! Pregó, balls, bollos i xocolata.

Dissabte a les 5 de la tarda Carnestoltes i Consell del Bulls tornaven a presidir la rua, la rua del Carnestoltes Infantil i el pregó es feia públic.

Avui dimarts Carnestoltes ja ens havia deixat, el seu testament hem llegir i tot s’ha acabat. L’any vinent, més.

Vet aquí 4 imatges de tot el que ha passat.

Gràcies a qui ha contribuït a fer possible aquesta festa que volem que sigui la festa de tothom.

I ja per acabar us convidem a visitar la nostra exposició de Cartells de Carnaval, a continuació teniu es treballs guanyadors, clicant a sobre fareu cap a l’exposició.

Primer premi: Júlia AA

Segon Premi: Berta SA