Canal 21 a l’escola

Arran d’una visita de Canal21  al nostre web van descobrir el projecte Favela:Making Friens. Es van posar en contacte amb nosaltres i els hi vam explicar quins eren els nostres objectius i quines activitats teníem previstes dur a terme, aleshores se’n van adornat que n’hi havia una que encaixava perfectament en uns dels seus programes, Petits artistes.

Per tal de donar a conèixer el nostre poble, cadascun dels i de les alumnes de 1CS han escollit un racó de la nostra vila, l’han dibuixada per explicar-la als nostres amics i amigues de Brasil. Al programa Petits Artistes, nens i nenes de les comarques de les Terres de l’Ebre expliquen un dibuix que han fet, ves per on, naltres, d’un tret farem caure dos moixons, explicarem el nostre dibuix pels nostres amics i amigues de Brasil i, explicarem el dibuix a la gent de les Terres de l’Ebre gràcies al programa Petits Artistes de Canal 21.

Ei, ens ho deixàvem, per acabar tot sovint es canta una cançó, nosaltres hem ballat la jota de Flix.

Des d’aquestes línies el nostre agraïment per tenir-nos en compte i invitar-nos a participar en el programa Petits Artistes.