Primera jornada de treball amb famílies

Ahir diumenge 19 de març de 2017 diverses famílies d’alumnes d’Educació infantil del la nostra escola, conjuntament amb representants de la Comissió de Convivència del nostre centre, van començar a introduir canvis a la zona d’esbarjo d’Educació Infantil.

S’està treballant en diversos espais per enriquir el joc de la nostra canalla, amb joc simbòlic i jocs que conviden a l’experimentació, la convivència, etc… Amb tot, es tracta d’un seguit d’actuacions que hauran de continuar; però, cal destacar que s’obre un camí de col·laboracions que ens permet sumar esforços i augmentar els nostres objectius compatits AMPA-Famílies-Escola.Ha estat una jornada de treball, lúdica i realment força profitosa. Us animem a col·laborar en properes edicions.