Visita a ANAV Ascó

El passat 14 de desembre els alumnes i les alumnes de 2CS vam fer una sortida a la Central Nuclear d’Ascó per entendre millor aspectes que havíem treballat dins l’àrea de Naturals.
Vam sortir de l’escola poc després de les 9 del matí. Ens va venir a recollir un autobús i ens va portar cap Ascó. Al arribar vam veure que fora del recinte hi havien Guàrdies Civils que vigilaven. Vam entrar, vam baixar del bus sense les motxilles i un gos ensinistrat va anar a ensumar el bus.
Un cop dins ens van donar una cinta amb un cartró que hi posava visitant i vam passar a una sala on Miquel ens va explicar moltes coses de com funcionava la central, com es genera l’electricitat i moltes coses curioses.
També vam veure un vídeo explicatiu i vam conèixer la principal diferència entre les centrals d’Ascó i la de Vandellós.
Després vam esmorzar i al acabar vam passar a una zona museu on vam poder experimentar i tocar, i fins i tots vestir-nos amb roba com els treballadors de la planta. Va ser molt divertit i curiós.
La sortida ens va agradar molt tot i que en va semblar curta.

Laia Sunyer i Joana Landa 2CSB