Tarda a la Resi

Els alumnes de 6è de primària van anar a la residència de Flix el passat dia 12 per la tarda i vam compartir uns moments divertits i especials amb els avis i àvies de la residència escoles velles.
Vam jugar a molts jocs com per exemple parxís, domino, escacs, cartes, etc.
Els avis es notava que tenien experiència jugant, casi sempre ens guanyaven. Haurem de practicar més per guanyar-los la pròxima vegada. Ja és ben cert que la experiència és un grau!
Valorem aquesta activitat molt positivament, ens agrada molt poder compartir i gaudir d’una estona amb la gent gran. Aprenem molt d’ells i elles al mateix temps que aprenem de nosaltres mateixos.

Natàlia Olivar i Marc Ranís