Rosa ens deixa

Des del seu inici el Restaurant Guillén ha estat qui ha subministrat els menús diaris del nostre menjador escolar.

Cada cert període de temps es renova el contracte i aquest cop, per motius personals, Restaurant Guillén no s’ha presentat a la licitació del servei.

Dimarts 20 de desembre, a mig dinar, l’escola va preparar un acte de comiat a la Rosa, que és qui ha estat sempre el cap visible de l’empresa i ha compartit molts plats amb la canalla. Canalla que li va lliurar una rosa i un recull de dibuixos i escrits en els quals, a banda de agrair-li la feina, li deien que la trobaríem a faltar.

Rosa, en non de tota l’escola i molt especialment de qui ha fet ús del servei de menjador, moltes gràcies per tot i tingues molt present que trobarem a faltar les teus mandonguilles!