Quina escola volem?

Dimarts 12 de juny a les 17:30 hores als Baixos de la Social convidem a totes les famílies a un procés participatiu per construir l’escola que volem pels nostres fills i filles.

Es realitzarà una dinàmica de grups per realitzar aportacions sobre com volem que els nostres fills aprenguin, en quins horaris, com volem els espais, etc… per elaborar entre tota la comunitat educativa la Visió de Centre.

Aquesta activitat està emmarcada dins l’Escola Nova 21 i la transformació educativa cap a una escola avançada.