Pintat i millores

Aquesta setmana s’ha donat per finalitzada l’actuació que es va proposar fer l’Ajuntament de Flix a fi curs, pel que fa al manteniment i millora de les instal·lacions de la nostra escola.

Si fem una mica de memòria recordarem que l’estiu del 2003, el Departament d’Ensenyament va desenvolupar una actuació força important que va suposar l’enderroc d’un edifici i la construcció de l’actual d’Edcuació Infantil, la remodelació de l’edifici de Primària, la construcció del gimnàs i la reparació de la pista poliesportiva. Des d’aleshores no s’havia pintant mai més cap espai dels edificis de l’escola.

Actualment, les escletxes, fruit de l’assentament del edifici nou i de l’obra nova, van fer que es comences a plantejar la necessitat reparar i de tornar a pintar l’escola. En una primera actuació, escola i Ajuntament van creure necessari centrar l’actuació a l’edifici d’Educació Infantil. Així és que aquesta setmana s’ha donat per acabada l’esmentada actuació que ha suposat el pintat de tot l’edifici i, prenent model d’altres actuacions que es porten a lloc a altres centres, ja siguin de remodelació, ja siguin de nova creació, s’han folrar totes les parets del passadís central de l’edifici, la qual cosa, per una banda minoritzarà el seu manteniment i, per altra, es crea un gran espai per dur a terme exposicions on mostrar l’activitat diària del nostre alumnat.