JAKI CONTACONTES

Aquesta setmana els nens i nenes de 1r hem fet una entrevista a una ex alumna de l’escola, la Jaki. Ella ens ha respòs preguntes sobre quan anava a l’escola,ens ha explicat anècdotes i coses sobre la seva feina de Mosso d’Esquadra.

Tot seguit, s’ha transformat amb la Jaki Contacontes!! Ens ha divertit molt!! I hem escoltat molt atents un conte de la Castanyera i un de Nadal.

Com que ens ha agradat molt que passi la tarda amb nosaltres, li hem fet un conte entre tots i li hem regalat!! Li ha encantat!!

Moltes gràcies Jaki!!!

1. Jaquelin

“JAKICONTACONTES” Vet aquí que una vegada hi havia un….bla??bla??bla?bla??bla??bla??bla? i conte contat, conte acabat ?.

Va ser un plaer compartir una tarda tan meravellosa amb tots vosaltres, sou molt divertits, sou genials!!! UNA ABRAÇADA GEGANT!!!

Gràcies senyoreta Núria ?