Gràcies Óscar

Volem agrair la dedicació i implicació que Óscar González, el pare de Íngrid i Berta, ha tingut durant tot el curs. Gràcies a aquesta col·laboració ha estat possible dur a terme el projecte de “Les gallines a l’escola”.

Gràcies per ajudar-nos a netejar el galliner, i per tenir cura de les gallines els dies festius.

També ha estat possible ampliar el projecte de l’hort escolar ecològic als alumnes de Cicle Inicial. Juntament amb altres pares ha col·laborat abonant, llaurant, instal·lant el reg, comprant el planter, plantant l’espantaocells, etc.

Sense tu, Óscar, no hauria estat possible!