Dia mundial de les zones humides

Amb motiu del Dia Mundial de les Zones Humides, que commemora la signatura del conveni de Ramsar per a la protecció d’aquests ecosistemes, s’organitzen un seguit d’activitats a diverses localitzacions del territori català.

L’objectiu d’aquesta diada és destacar la importància d’aquests espais naturals. A Catalunya hi ha quatre zones principals designades com a zones humides : el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, el Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà, l’estany de Banyoles i el delta de l’Ebre.

Amb els alumnes de 1CS hem parlat sobre la importància d’aquests espais i les conseqüències nefastes que té el fet que l’ésser humà no en tingui cura de la manera més adient que es conservant-lo.

A més, hem aprofitat per obrir les caixes niu que els alumnes van col·locar el curs passat als arbres de l’escola per veure si hi havia algun niu o restes d’algun intent de niu. Esperem tenir més sort el curs vinent.