Certamen de Lectura en Veu Alta

Un any més l’alumnat de cicle mitjà i superior es presenta al Certamen Nacional infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, per la qual cosa hem fet un concurs a nivell intern per seleccionar l’alumnat que ens representarà. En primer lloc, cada classe de cicle mitjà i superior ha seleccionat dos alumnes, aquest alumnes, aquest matí ha participat en la fase final de selecció, amb presència de tot l’alumnat d’Educació Primària i amb el professorat com a jurat, han llegit un text de les lectures que havien estat seleccionades.

Finalment el jurat ha decidit que representaran l’escola Joan MC i Sílvia CL, de cicle mitjà i superior respectivament.

Val a dir que l’escola se sent molt orgullosa del nivell que ha mostrat tot l’alumne participant, per la qual cosa el felicita i, felicita molt especialment l’alumnat seleccionat per representar l’escola en la fase territorial, que es durà a terme el proper 6 de març a la sala d’actes dels Serveis Territorials d’Ensenyament. Molta sort!