Correllengua 2017: Frases de pel·lícula

Aquest any, com sempre l’escola ha participat en les activitats del Correllengua. Aquest any el Correllengua ha fet un homenatge a Lola Anglada que fou narradora infantil i pintora, escultora i dibuixant. Aquí al nostre poble també s’ha dedicat al CINEMA en CATALÀ i s’han portat a terme moltes activitats molt interessants.

L’activitat que han portat a terme els alumnes i les alumnes de cicle superior és la de ” Frases de pel·lícula”. Els alumnes han escrit i decorat frases famoses de pel·lícules molt conegudes. Podeu veure el treball dels nens i nenes de l’escola el dia 29 de novembre a l’exposició que organitzarà la Biblioteca Municipal, l’exposició port per nom : “Frases de pel·lícula”.

Us convidem a visitar-la i a llegir totes les frases, segur que recordareu!!!

Correllengua 2017